Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
A140121A14   Seminari Secretaris/es de centres d'Educació Infantil i Primària
2023-2024   Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   19/10/2023 - 16/5/2024 (15 hores) de 10:00h a 12:00h
   CRP del Vallès Oriental II
   Nou, 34 1r. (Montmeló) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Oriental II
  
  
  
Inscripció   01/09/2023 - 19/10/2023
  
Descripció i   Metodologia:   Curs virtual o presencial (dependent de les directrius del Departament pel curs
2022/2023)
Aquesta formació va adreçada a les secretàries i secretaris que vulguin actualitzar-se i
formar-se sobre la gestió que comporta el càrrec de secretari/a de centre docent.
Les persones assistents rebran el material de suport per correu electrònic i/o drive
  
Objectius   1. Establir bones pràctiques de gestió administrativa i acadèmica al
centre docent.
2. Aprofundir els les principals tasques de la secretaria d’un centre a través d'Esfer@
3. Millorar en l’elaboració d’actes, certificacions, oficis i altres tipus de document
administratiu.
4. Vetllar per una transparent i acurada gestió econòmica del centres.
5. Millorar la gestió de custòdies d’expedients acadèmics, historials acadèmics, informes
d’avaluació i altres documents de caràcter administratiu o pedagògic.
6.- Aprofundir en la gestió de les beques que el centre actua com a intermediari.
7.- Altres, si s’escau.
  
Continguts   1a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA
.Actes claustre i consell escolar
.Certificacions i oficis
.Registre d’entrades i sortides
.Informes d’avaluació parcial
2a sessió GESTIÓ ECONÒMICA 1
.Liquidació exercici econòmic
.Control d’ingressos
.Facturació i arxiu
.Factures electròniques
.Declaracions a Hisenda (347,111...)
.Romanents
3a sessió GESTIÓ ECONÒMICA 2 - 18/01/2022
.Elaboració i gestió del .Pressupost
.Validació dels Serveis .Territorials (actes arqueig, extractes, certificacions de caixa...)
.Contractació
.Donacions i/o subvencions AFA, .Ajuntaments i altres.
4a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA 2
.Custòdies d’expedients acadèmics i arxiu
.Baixes d’alumnat
.Preinscripció
.Actes d’avaluació
.Gestió d’autoritzacions familiars (imatge, publicacions, xarxes, sortir sols dels centres,
sortides, colònies....)
5a sessió GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA 3
.Avaluació final
.Matrícula d’alumnat
.Tancament i arxiu dels llibres d’actes
.Resolucions d’aprovació de documents
.Gestió administrativa de la documentació de centre (PEC, NOFC, Pla TAC, PGA, Memòria Anual, etc)
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents en relació a l'activitat.
Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat.
Definició de les línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals/grupals en relació a l'aprofitament i transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Persones destinatàries Secretàries i secretaris de centres d’educació infantil i primària del Vallès Oriental de titularitat del Departament d’Educació.
  
E-mail   crp-montmelo@xtec.cat
  
ODS    ODS4 - Educació de qualitat
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   19/10/2023   1000   1200 
 Sessió 2   dijous   09/11/2023   1000   1200 
 Sessió 3   dijous   25/01/2024   1000   1200 
 Sessió 4   dijous   22/02/2024   1000   1200 
 Sessió 5   dijous   16/05/2024   1000   1200 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent